2015. április 29., szerda

Örökzöldek - problémák a szexben

Ezek az "örökzöldek" az örök vitaforrások nálunk - bár hol vagyunk még azoktól az időktől? 
Azért szedtem elő őket, hogy NE csak a hűde jóról írjak, nem lenne hiteles. 
Meg, mert hiszem, hogy ebből is lehet továbblépni és van remény! ;)

Ha valakivel, valahogyan jó a szex, az hajlamos beidegződni és napi rutinná válni. Egyre kevesebb a kísérletezés vagy a játékosság. Fáradtak vagyunk, a szex is kell, meg már a partner sem akkora újdonság, nem a rózsaszín ködben lebegünk többé.

Amikor felvetettem, hogy nem elég változatos mostanában a szexuális életünk, nem gondoltam volna, hogy az a vád ér, nem vagyok bevállalós. Sőt, ezt sértőnek és igazságtalannak találtam. Hosszas viták, veszekedések lettek belőle.

Szűrd le magadnak a korábbi bejegyzésekből a saját véleményed! 

Én azt gondolom magamról, szinte semmi nincs, amit ne próbálnék ki, vagy ne vállaltam volna be, amikor arra került a sor. Szex nyilvános helyen, swingerezés, többes szex, pisiszex, popsiszex, öklözés, pasi és lány bi... jöhet a szerepjáték, a beöltözés, kötözés, fenekelés, egy domináns hím (bár nem vagyok mazochista)... Csináltuk tükör előtt és kamera előtt, vagy az erkélyen, kocsiban, öltözőkabinban... 

Mindig is azt vallottam, olyan partner kell, aki nálam is őrültebb és belevisz, vannak ötletei, kívánságai. :)

Hogy mi a kifogás ezek után, és miért vagyok szerinte nem bevállalós? 
Mert nem bárkivel vagyok hajlandó mindezekre. Nekem nem elég, hogy fasz legyen és akkor szétrakom a lábam. A pasik igen nehezen értik meg, hogy attól, hogy nem csak érzelmekkel baszok (nem csak szerelemből), attól még van libidóm, amit meg kell mozgatnia a partnernek. A külseje, stílusa együtt kelti fel a szexuális érdeklődésem. És le is lomboz, ha az illető erősen dohányzik, bűzlik az alkoholtól, köszönni nem tud, csak a farkát lógatná a számba.

Attól, hogy neki szinte minden nőre feláll a farka, 18-80 évesig, 50-100kgig, attól még nekem nem fog bejönni ugyan ez. Személyfüggő, elismerem, van, akinek 100kg is jól áll! Viszont, nem hiszem, hogy magyarázkodnom kell, ha valaki nem felel meg (A swinger legfontosabb szabálya is ez. A NEM az NEM. és nem szorul magyarázatra!) és az izlésemet nem tudom megerőszakolni. Ha olyannal szexelnék, akit visszataszítónak tartok (kevésbé sarkítva nem szimpi), az olyan lenne, mintha megerőszakolnának. :(

A következő ilyen állandó téma (talán nem probléma) a popsiszex.
Már az elején tisztáztuk, NEM élvezem, elélvezni nem tudok tőle, de alkalmanként megkívánom. Olyankor a perverzitása, a nem olyan hétköznapi volta, vagy a párom öröme az, ami a macerát, fájdalmat vagy kellemetlenséget megéri. 

Cserébe kaptam a kérdést, hogy MIÉRT nem tanulom meg élvezni?

Nos, mert nem érdekel. Mert nem csinálok azért 100-szor és 1000-szer valamit, ami kellemetlen, hogy hátha egyszer kevésbé lesz az, és 100000000. alkalommal akár el is élvezhetek tőle. És persze, lehet, a következő alkalommal megint csak fáj. :(

Hogy erre mit kaptam? Hogy csak "megmagyarázom"...

Nem értem, miért kéne egyformának lennünk. (Ő bezzeg élvezi a farkat a popsijában, de erről később.) Mindenben "tökéletesnek" és azt is élveznünk, amit nem is???

A végére pedig a pozitív kilátások, amit ígértem. Ha új partner van a láthatáron, új élmények, új próbálkozások is lesznek. Nem korlátozódik monogám kapcsolatra a szexuális életünk, szerencsére.
Hogy majd hármasban, négyesben, vagy kettesben valaki mással lesz ennek gyümölcse, nem tudom. Minden esetre nyitott vagyok az ötletekre! :D

4 megjegyzés:

  1. Te miért gondolod, hogy nem elég változatos a szexuális életetek?

    Egyszer-kétszer nálunk is felmerült ez a kérdés, mert este 11 körül tényleg nem szoktam virgonc lenni és a "napi rutin" tulajdonképpen 3-4 figurára korlátozódik. Sajnos annyi energiám nem marad, hogy minden este lepedőakrobata legyek :-(

    Arról még nem írtál, milyen az, amikor a párod élvezi a farkat a popsijában :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, hiába élvezek el a szextől, ha valami HIÁNYÉRZET mégis van összességében. És ez kvázi "állandósul".
      Lehet, pont azért nem elég a heti hat szex sem, mert nem AZT kapom, ami valóban kielégít, csak azt ami orgazmust okoz.

      Remélem, érthető...

      Szóval, jó a minőség, de mindig ugyan olyan. Mint ha folyvást marhapöri lenne, néha krumplival, néha galuskával, néha még uborka is van mellé... de az akkor is csak marhapöri.

      A másik kérdésre. Nem döntöttem el, megírjam-e azt a bejegyzést. Saját dolgaim vállalom, akár névvel, címmel. :D Sokan tudják, a való életben ki vagyok, így sokaknak rálátása lehet arra is, mikor-kiről szólhat a bejegyzés.
      Ezt pedig nincs jogom eldönteni, hogy mások szexuális életébe ki és mennyire láthasson bele.

      Törlés
  2. Kedves Sani !
    Tudom, hogy eretnekségnek hangzik, de nem a szerelem hiányzik Neked?

    (mesélhetnék erről... De nem fogok... Elvégre ez a Te blogod.... :-) )

    M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megőrülök, megint megette a frankó választ :((((

      Szóval Kedves M!

      Kapcsolatban élek, több, mint két éve. A szex minősége tökéletes, a változatossága kapcsán meg feljöttek a fenti "gondok". Amiből én azt szűrtem le, mennyire MÁS dolgok jelenthetik a változatosságot, amit most össze kell hangolni, hogy mindenki kapjon valami pluszt....

      Amúgy mesélj bátran, olvasni is szeretek!
      Hátha kialakul egy beszélgetős kör, akik nem csak olvasnak-ítélnek-továbbmennek, hanem ...

      Törlés